sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Ueps, a forgotten lore, once again.

Ja taas olen unohtanut kirjoittaa, on ollut hektistäkin hektisempää ja olen sen paremmin kuvaillut kuvin kun sanoin.

Nyt voisi olla aika purkaa pikkuisen viimeisimpiä kuukausia.

Riihimäki jäi taakse, joka oli tarkoituskin, en voisi sanoa että kaipaan kovin paljoa sinne takaisin, tietty, muutama hieno ja mukava ihminen sieltä löytyy joita olisi mukava käydä moikkaamassa. Muutoin kaupunkia itseään ei ole yhtään ikävä, eikä tule. Enkä halua koskaan muuttaa enää etelän suuntaan. Ellei sitten Suomen rajojen ulkopuolelle tule muuttoa. Mutta se on todella epätodennäköistä.

Vanha ja tuttu kaupunki, vanhat ja tutut ihmiset ympärillä.. Tämä on se mitä halusinkin, tässä nyt elän sitä elämää mitä kaivannut siitä lähtien kun erosin pari vuotta sitten, en ole saanut asiaa mielestäni. En ole edelliseen pariin vuoteen halunnut elää missään muualla kun täällä, Jyväskylässä, tämä on sellainen kaupunki missä voi tehdä kaikenlaista, tai olla tekemättä mitään, täällä voit olla kaikkien tuntema, tai sitten olla vain nurkassa kyhjöttämässä, tietysti, omana itsenäni valitsen ensimmäisen vaihtoehdon, olen tehnyt kaveripiiristäni vakaamman olen vielä paremmissa väleissä ihmisten kanssa mitä esimerkiksi puoli vuotta sitten, olen siinä kohtaa elämässä mihin halusinkin.

Entäpä työ kuviot..? Olen nyt perustamassa pehmeältä pohjalta pientä yrityksen tynkää, en tiedä vielä tulevasta, mutta uskon siihen että tämä kannattaa, koska ihminen ei voi olla tekemättä kovin kauaa tai päässä alkaa kuulumaan prii.. Tästä kesästä tulee vielä hieno kun pääsee kunnolla tekemisen meininkiin, kuvaamiseen sisällön tuottoon ja sivujen tekoon, uskon sen :)

Mitenkäs oma kunto..? Noh, olen urheillut joka viikko, ja olen uskoakseni paremmassa kunnossa kun viime vuoden lopulla, sitä että olisin voinut tehdä kaiken aktiivisemmin ja pudottaa painoa jo sinne kahdeksankymmenen puolelle, allekirjoitan sen ja allekirjoitan asian että olen vähän laiskistellut välistä. Kyllä minä tämänkin vielä korjaan kun olen saanut kunnollisesta rytmistä kiinni.

Mitenkäs rakkaus asiat..? Let's not go there, eli ei kommentoitavaa.

Parissa kuukaudessa sitä on ottanut oman paikkansa kaupungista ja vakiinnuttanut itsensä tänne, seuraavana vuorossa on töitten tekeminen ja asiakasuhteiden kerääminen ja toivon että tämä tästä vielä vain paranee.

Kivasti kesäisissä merkeissä, viikko ennen juhannusta

<3:lla Heikki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti