maanantai 18. kesäkuuta 2012

Puhdistautuminen

Puhdistin itsestäni pahat ajatukset pois, viimeksi kun kirjoitin, olin angstin ja raivon kliimaksissa, enkä oikein hallinnut itseäni mitenkään. Siitä johtuen kirjoitin erään koulutehtäväksi tulleen blogikirjoituksen raivoissani ja ajattelematta, tehty mikä tehty, ei sille mitään mahda että jotkut repivät siitä sitten loppujaan huumoria. Sain töitä, lopulta, olen saanut puhdistettua ajatukseni tämän avulla, aivot nollilla töitä 4-6 päivää viikossa ja sitten yhden illan nollaus ja lepopäivä ja arki jatkuu. Duunarin arki, se mitä tässä on kaivannut hetken, ettei tarvitsisi vaivata päätään liikaa. Se että olet luovuuden tuskassa ja et muutenkaan saa mitään aikaiseksi yhdistettynä siihen että ajatuksissa on muutenkin ruuhkaa johtuen jännistä ihmissuhde komplekseista, olin melkeimpä valmis aikapommi, nyt onneksi menossa parempaan suuntaan ja olen purkanut itseni siitä loukosta. Vaikkakin ajatuksiin tunkeutuu välillä sellaisia asioita mitkä pitäisi ihan suosiolla jättää syrjään, lakaista maton alle ja unohtaa, pystyn silti jatkamaan eteenpäin. Olen taas vahvemmalla pohjalla mitä aikaisemmin, näistä teksteistä varmasti käy ilmi että mieleni horjuu useasti, mutta en anna senkään haitata, olen herkkä, tiedostan sen, en mahda sille mitään, ja annan asian olla. En siltikään ole neitimäinen.. Toivottavasti joskus jaksaisin blogata useammin kun kerran kuukauteen.. Noh, sen näkee tässä, en saanut kaikkea sanottua ja väsyttää ihan tuhottomasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti